reede, 30. detsember 2016

MIS MUL ÖELDA ON

Vot ei teagi! Olen 55 aastane 6 lapse ema. Erialalt ärinaine. Nii mõndagi elus kogetud, nähtud ja üle elatud.
Minu lugu on kirju ja sellesse lisanduvad veel käesolevad sündmused.
Olen otsustanud tõesti rääkida alasti tõde oma silmade läbi nii naise, ema kui professionaalina.
Oleme oma perega Eestis elades hoidnud madalat profiili. Meile on see sobinud, meeldinud ja mis seal ikka tiibu lehvitada...
Nüüd aga... on asjad muutunud. Eksju. Oleme kujunenud mingiteks Eesti Osbourniteks või Kardashianiteks ja meie kulu
l on saanud hulk nalja. No kohe naera pooleks.
Nii otsustasime perekonnaga, et kui on läinud trumm, mingu ka pulgad!!!!!!!!!!!!!!
Seda enam, et me ei asu valdavalt Eestis.
Luban kõigile, kes huvituvad, rohkelt nalja nii meie pere, tegemisete kui ellusuhtumise kulul.
Paradoks on aga see, et sisuliselt nii meie ellusuhtumine,  tegemised kui ka eneseiroonia on reaalses elus väga mõnusad, lõbusad ja mis peamine- toimivad!!!
Tehke järgi või makske kinni enne kui kommenteerima või itsitama hakkate- 6. nüüd koos Shanti Grand Uustaluga, 7 last (eestlast) korralikeks kodanikeks kasvatatud, tugev perekond loodud ja selle kõrvalt 21 aastat inimestele tööd antud. Päris korralik bränd- GOWRI- üles ehitatud.
Kuidas see ja mis hinnaga täpselt käis- sellest hakkangi siin jutustama!
Mul on selleks nii õigus kui ka hetkel suur tahtmine. Äkki keegi õpib midagi, et tobedaid vigu vältida. Äkki saab keegi aru kui õnnelikult ja muretult ta tegelikult elanud on. Aga äkki keegi võtab oma elu juhtimise enda kätte ja hakkab oma unistusi julgelt ja kartmatult ellu viima nagu mina seda tegin!
Tuhanded naised sooviks olla minu koha peal, selles keskkonnas, sama armastatud- hoitud, tugevad-terved- targad lapsed nende ümber. Rääkimata sellest, et kõige selle kõrvalt olen ennast professionaalselt teostanud ja tunnen sellest hiiglasuurt rõõmu!!!

Kallid!